Wünderkids - Visuel identitet
Wünderkids er tøjbutikken for raske drenge og seje piger mellem 0-10 år og for deres lige så seje forældre der vil have flot design i god kvalitet der kan bruges igen og igen.
Leveringer
• Logo
• Farver
• Fonte
•Oplæg på instagram side
•Den visuelle identitet i aktion
•Brandmanual
Logoet
Et simpelt, enkelt udtryk der efterlader et smil på læben, er nøgleordene for Wünderkids logoet.
Ikonlogoet er en forenklet version af fuldlogoet, hvor de mest ikoniske elementer fra logoet, bruges i mindre størrelser til feks. SOME.
Logoet er tilgængeligt i tre forskellige versioner til brug på forskellige farvede baggrunde.
Fonte & farver
Den ene font blev valgt som en legende font der gør sig bedst i logo, overskrifter og enkelte ord og den anden font for dens enkelthed og gode læsbarhed.
Farvepaletten er både venlig og moderne og inspireret af børnenes univers. Praktisk er de gode til både mørke og lyse baggrunde, sammen og hver for sig.
Den visuelle identitet i aktion
Ved at lave konkrete eksekveringer af brandet på elementer (mock-ups), kan man se brandets muligheder for udfoldelse. Disse mock-ups fungerer som inspiration og guidelines for hvordan det visuelle skal eksekveres, når der fremadrettet skal laves online- og trykt materiale eller udvælges merchandise.
Brand manual
Brandmanualen er opskriften på dit brand og indeholder en liste over de ingredienser der gør brandet unikt og sikrer at det præsenteres korrekt og opnår den ensartethed som er vigtig for at din målgruppe genkender dig. -Hver gang.
Med brandmanualen i hånden har du kontrol, så ingen er i tvivl om hvordan dit brand bedst præsenterer sig og hvordan den visuelle identitet videreføres og overholdes.